Hem creat els usuaris al nostre ordinador amb Linux Mint Mate. Hem utilitzat la comanda sudo useradd -m nomusuari per crear cada un dels usuaris


Hem creat un usuari per a cada membre del grup, un usuari Major, un Super i l’usuari amb el qual vam realitzar el procés d’instal·lació.
Creació de grups
Els grups ens permeten agrupar els usuaris segons la funció que els hi volem donar. Assignant els permisos per grups, i no per usuaris.
Per crear grups, he utilitzat la comanda sudo groupadd nom_del_grup
He creat el grup «Equip»

I per assignar a cada usuari al seu respectiu grup, he utilitzat la comanda usermod -aG
He afegit l’usuari «Pau» al grup «Equip»

I repetim aquest procés amb la resta d’usuaris.
