Per què utilitzem un flowchart?
L’utilitzarem perquè és una eina que ens permet detectar i solucionar problemes de manera més efectiva.
Processos que resol: Defineix quina incidència específica estàs atacant (ex: «Fallada de connexió VPN» o «Error d’accés a la base de dades»).
Punts crítics: Identifica on sol fallar el procés (ex: «Falta de credencials» o «Hardware defectuós»).
Millora de la resolució: Explica que el diagrama redueix el MTTR (Mean Time To Repair) en estandarditzar la resposta i evitar que el tècnic perdi temps en passos innecessaris.
Criteri tècnic: Justifica per què una decisió va abans que una altra (ex: «Primer verifiquem la capa física —cables— abans que la lògica —configuració IP— per descartar falles bàsiques ràpidament»).
Aquest és el flowchart que hem fet que creiem que s’adapta més a les nostres necessitats:

Hem creat aquest flowchart amb Draw.io.
